česky english
 
informace o naší
společnosti
Úvodník
docházkový
a přístupový systém
IsEmi
dispečink dopravní
zdravotní služby
EmiSan
od maker po rozsáhlé
aplikace
Software
průmyslová
automatizace
Automatizace
podpora, služby,
download
Podpora
kontaktujte nás
Kontakt

Podpora a servis

Servisní služby Emicad lze rozdělit do několika oblastí, které pokrývají požadavky zákazníků od běžného záručního a pozáručního servisu, přes havarijní zásahy s garantovanou dobou odezvy, až po pravidelnou profylaxi spojenou se službou Maintanance.

Záruční a pozáruční servis

Hotline, pomoc s řešením operativních problémů, update, upgrade. Nabízíme Call servis pro ad-hoc řešení i dlouhodobné smlouvy s pravidelnou údržbou a garantovanou dobou servisní odezvy.

Profylaxe a správa

Pravidelná kontrola činnosti systému z hledisla software i hardware. Periodická údržba technikého vybavení IT nebo automatizace.

Havarijní služba

Servisní zásahy mimo standardní pracovní dobu. Rychlá opatření, obnova dat ze záloh, krizová řešení.

Poradenství, analýzy

Konzultace v oblasti informatiky, analýzy, pomoc při výběru vhodného hardware pro provoz informačních systémů. Návrhy, projekty a realizace infrastruktury. Zajištění instalace či rekonstrukce počítačových sítí nebo jejich částí na bázi MS Windows nebo Linux.

Kontaktujte nás. Rádi vám připravíme nabídku sestavenou podle vašich konkrétních požadavků.

Úvodník IsEmi EmiSan Software Automatizace Podpora Kontakt
copyright (c) 1998-2015 Emicad