Podpora a servis
Servisní služby Emicad lze rozdělit do několika oblastí, které pokrývají požadavky zákazníků od běžného záručního
a pozáručního servisu, přes havarijní zásahy s garantovanou dobou odezvy,
až po pravidelnou profylaxi spojenou se službou Maintanance.
Záruční a pozáruční servis
Hotline, pomoc s řešením operativních problémů, update, upgrade. Nabízíme Call servis pro ad-hoc řešení
i dlouhodobné smlouvy s pravidelnou údržbou a garantovanou dobou servisní odezvy.
Profylaxe a správa
Pravidelná kontrola činnosti systému z hledisla software i hardware.
Periodická údržba technikého vybavení IT nebo automatizace.
Havarijní služba
Servisní zásahy mimo standardní pracovní dobu. Rychlá opatření, obnova dat ze záloh, krizová řešení.
Poradenství, analýzy
Konzultace v oblasti informatiky, analýzy, pomoc při výběru vhodného hardware pro provoz informačních systémů.
Návrhy, projekty a realizace infrastruktury. Zajištění instalace či rekonstrukce počítačových sítí nebo jejich částí
na bázi MS Windows nebo Linux.
Kontaktujte nás. Rádi vám připravíme nabídku sestavenou
podle vašich konkrétních požadavků.