Systém IsEmi
Docházkový a přístupový systém IsEmi nabízí ucelené řešení pro osoby působící přímo
v sídle firmy a navíc také pro vzdálené či externí pracovníky, jako jsou například
obchodní cestující, zástupci na pobočkách, pracovníci na projektech, domácí pracovníci
nebo třeba smluvní externisté.
K tomu navíc IsEmi přidává celou řadu doplňkových funkcí, například odvádění personifikovaných
údajů z výroby, sledování pracovních výkonů, řízení přístupu a další.
Tři varianty systému IsEmi
Jednoduchý docházkový systém určený především menším firmám a malým organizacím.
Kompletní balení - tzv. Starter Kit včetně ID prvků - snadná a rychlá instalace,
jednoduchá uživatelsky přívětivá obsluha.
IsEmi Easy nabízí efektivní a levné zavedení elektronické evidence docházky
do 25 zaměstnanců.
Docházkový a přístupový systém s rozsáhlou nabídkou zpracování různých druhů pohybů,
směnných provozů a s možností řízení přístupu do objektu nebo jednotlivých zón.
Varianta
IsEmi SB (Small Business) je
vhodná pro podniky a organizace různých velikostí s vyššími nároky na docházkovou
evidenci.
Výkonný modulární docházkový a přístupový systém. Kromě komplexního zpracování docházky
a přístupů nabízí možnost odvádění výroby a pracovních výkonů.
IsEmi Standard plně využívá technologii klient/server:
data jsou ukládána centrálně v SQL databázi, uživatelský přístup je možný rovněž
tenkým klienem odkudkoliv z intranetu či internetu. Rozsáhlé možnosti výkaznictví
a statistik. Tato varianta je vhodná pro podniky s více zaměstnanci nebo využívající
modul odváděný výroby či pracovních výkonů.
V oblasti komunikace a exportu dat se IsEmi chová zcela neutrálně a otevřeně, můžeme
vytvořit rozhraní prakticky s libovolným dostupným mzdovým softwarem nebo systémem
řízení výroby.
Kontaktujte
nás. Rádi vám připravíme nabídku sestavenou podle vašich konkrétních požadavků.